Snowhill.cz - Herlíkovice - Vrchlabí - Volnočasové aktivity

kolo.jpg (Herlíkovice 2015)

CYKLOTRASY PRO CELOU RODINU

... v okolí Herlíkovic a po hřebenech Krkonoš

Poznávejte krásy krkonošských hřebenů na kole. Vyzkoušejte

cyklotrasy horské cykloturistiky pro rodiny s dětmi.

Jízda po rovině, do kopce nebo z kopce a k překonání toho největšího převýšení napomůže naše lanovka.

Vyberte si trasu, která bude vyhovovat právě Vám!

Sportovní ..... 25 km / 2,5 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase 10A na Rovinka, dále po trase 11 a následně po trase 12 do areálu Horní Mísečky (bufet Stopa), odtud po trase 10B a 10 zpět na Rovinka, pokračovat po trase 10 na Benecko, odbočit na horní parkoviště a kolem Zlaté vyhlídky po Bucharově cestě - trasa 10A zpět na vrchol Žalý a horní stanici LD.

Sportovní_převýšení.jpg (Herlíkovice 2016)

Dětská ..... 14 km / 2,5 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase 10A na Rovinka, dále po trase 11 přes skiareál Herlíkovice k horní stanici LV Sever, dále doleva po polní cestě přes skiareál Bubákov na křižovatku Pod Žalým, odbočení doleva na zelenou turistickou cestu a sjet k Labi. Následně proti proudu toku Labe zpět na parkoviště Herlíkovice.

Dětská_převýšení.jpg (Herlíkovice 2016)

Okružní ..... 23 km / 2,5 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doleva po cyklotrase 10A na Benecko (centrální část), dále po trase 10 přes Horní Štěpanice na Křížovky, odtud po trase 11 vedoucí po cestě Nová Velbloudka dojet na Rovinka, následně se po trase 10A vrátit kolem Rozhledny Žalý na horní stanici LD.

Okružní_převýšení.jpg (Herlíkovice 2016)

Výletní ..... 30 km / 3,0 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase 10A na Rovinka, dále po trase 11 přes Labskou na Bedřichov do Špindlerova Mlýna, odtud po trase 12 dojet na Horní Mísečky, pokračovat po trase 12 na Třídomí a po trase 11 zpět dojet na Rovinka, odtud po trase 10 na centrální parkoviště Benecko a kolem Zlaté vyhlídky po Bucharově cestě - trasa 10A zpět na vrchol Žalý a horní stanici LD.

Výletní_převýšení.jpg (Herlíkovice 2016)

Cesta "Za pramenem Labe"..... kolo 41 km / 4,0 hod.  // pěšky 2 km / 0,5 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doleva po cyklotrase 10A na Benecko (centrální parkoviště), dále po trase 10 na Rovinka, odtud trasa 10 a následně 10B dojet na Horní Mísečky, pokračovat po trase 13 na Vrbatovu boudu a poté na Labskou boudu, odtud pěšky na pramen Labe a zpět, po trase 13 na Horní Mísečky, dále po trase 12 a 11 zpět na Rovinka a po trase 10A se vrátit kolem rozhledny Žalý na horní stanici LD.

Za pramenem_převýšení.jpg (Herlíkovice 2016)

Cyklotour..... kolo 29 km / 3,5 hod.  // lanovka: 1x Herlíkovice - Žalý a 1x Špindlerův Mlýn - Pláň

Zahájení u dolní stanice lanovky na Žalý výjezdem na sedačkové lanovce. Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase 10A na Rovinka, dále po trase 11 na Bedřichov ve Špindlerově Mlýně, projet přes centrum směr údolí Svatého Petra k dolní stanici lanové dráhy na Pláň, výjezd sedačkovou lanovkou a od horní stanice po trase 17 dojet na rozcestí U Krásné Pláně, cyklotour pokračuje po trase 1A na Strážné, odtud po silnici nebo Kamenné cestě do Hořejšího Vrchlabí, na hlavní silnici odbočit doprava směr Špindl, následně doleva po mostě přes Labe a podél toku dojet do Herlíkovic.

Snowhill Herlikovice-mapa.jpg (Herlíkovice 2015)